بهترین منطقه ازمیر برای خرید خانه

19 ژانویه 2022
0 دیدگاه
تصویر دریا و یکی از بهترین منطقه های ازمیر برای خرید خانه

همانطور که این روزها در اخبار و رسانه ها و شبکه های اجتماعی میبینیم و میشنویم ،ایرانی ها رتبه اول خرید ملک در ترکیه هستند. ترکیه کشور محبوبی برای مقصد مهاجران ایرانی محسوب میشود و شهرهایی که منتخب ایرانیان است به ترتیب استانبول، ازمیر،آنکارا و…
بنظر شما چرا اینقدر مهاجرت به ترکیه زیاد شده؟
چه دلیلی باعث شده که ترکیه برای ایرانیان جذاب باشه؟
دلیل محبوبیت کشور ترکیه برای مهاجران ایرانی و دیگر کشورها چیست؟

همراه گروه ازمیرپاشا باشید تا نگاهی کلی به جواب این پرسش ها بندازیم.

از مهمترین دلایلی که میتوان نام برد سطح کیفیت و رفاه زندگی و شرایط عالی برای تحصیلات در ترکیه، دسترسی به امکانات رفاهی بسیار راحت، سطح درآمد مناسب و نزدیک بودن به ایران میباشد که تمامی این دلایل عمده باعث شده ایرانیان در سال های اخیر مشتاق مهاجرت به ترکیه شوند.

ازمیر شهری محبوب

 همانطور که قبلا گفتیم ازمیر یکی از زیباترین و محبوب ترین شهرهای ترکیه است که سومین  کلان شهر این کشورمیباشد. اما بهترین منطقه ازمیر برای خرید خانه کجاست؟
ازمیر یکی از شهرهای چشم نواز و فوق العاده ترکیه است که هم بافت تاریخی و هم مدرن رو در دل خودش جای داده، شهری که هم دریا دارد و هم از جنگل های انبوه پوشیده شده و هم با کوه های بسیار زیبایی احاطه شده است.
کوچه و خیابان های های سنگ فرش شده که چشم را خیره میکند، کافه و رستوران های رنگارنگ که پاتوق جوانها و میانسالهاست تا اوقات خوشی را کنار هم سپری کنند، جایی که آرامش را میتوان آنجا لمس کرد و لذت برد به دور از شلوغی و استرس و ناامنی…

پرسشی که همیشه در ذهن مخاطب ها و کسانی که قصد سرمایه گذاری دارند مطرح میشود این است که
 بهترین منطقه ازمیر برای خرید خانه کدام است؟

اما اول میخواهیم به این سوال پاسخ دهیم که چرا ازمیر؟

ترافیک روان در یکی از بهترین منطقه ازمیر برای خرید خانه

خب باید بگوییم که ازمیر پتانسیل های زیادی دارد که افراد زیادی برای سرمایه گذاری و تحصیل این شهر دوست داشتنی را انتخاب میکنند، مثل موقعیت مناسب تجاری بندری، بزرگترین شرکتهای تجاری، کارخانه های بزرگ، شرایط جوی و آب و هوای مطلوب، دانشگاه های معتبر با رنکینگ جهانی، ارزان تر بودن هزینه زندگی نسبت به استانبول و حتی ایران و دسترسی به حمل و نقل عمومی بسیار راحت و ترافیک بسیار کم و روان.
ما در این مقاله قصد داریم برای کسانی که تصمیم به سرمایه گذاری، زندگی و تحصیل در کشور ترکیه شهر ازمیر را دارند بهترین منطقه ازمیر برای خرید خانه را معرفی کنیم.

نکته بسیار مهم و قابل توجه
آیا می‌دانید که شهر ازمیر عنوان ششمین شهر دنیا  مطابق با استانداردهای جهانی از نظر کیفیت زندگی، کار و اقامت را دارد ؟ شهری که 13 شهرک صنعتی رو به رشد و دو منطقه آزاد تجاری دارد.

اگر دوست دارید دریا را هر روز ببینید باید بدانید که ازمیر شهری میباشد که خطی ساحلی به طول 629 کیلومتر مربع روبه دریای زیبای اژه و 100 کیلومتر مربع از این طول را پلاژ طبیعی شکل میدهد.

اگر نمیخواهید تابستان های خیلی گرم و زمستان های خیلی سرد را تجربه کنید شهر ازمیر انتخاب بسیار مناسبی برای شما است، ازمیر شهری است که گاهی باران بارانی و اکثرا آب و هوایی معتدل دارد.

در سال 2021 میلادی خرید و اجاره ملک در مناطق مختلف ازمیر بیش از 8000 واحد بوده است.
زمین با توجه به منطقه های ازمیر قیمت متفاوتی دارد. در هر منطقه بسته به نوع ملک (ویلایی، اداری، آپارتمان، تجاری، مسکونی و …) قیمت ها متفاوت میباشد.
شما می توانید برای گرفتن لیست دقیق و به روز قیمت‌ها، با گروه مشاورین ازمیرپاشا تماس بگیرید.

اگر برای سرمایه گذاری و زندگی شهر ازمیر را انتخاب کرده اید و یا تصمیم دارید دراین شهر رویایی تحصیل کنید بهتر است که بهترین منطقه ازمیر برای خرید خانه را بشناسید.

برج فولکارت یکی از بهترین منطقه ازمیر برای خرید خانه

نکات بسیار مهم در مورد خرید ملک و بهترین منطقه ازمیر برای خرید خانه

  • شهرک‌های مسکونی با امکانات رفاهی مناسبی در ازمیر هستند که آرامش زندگی در یک شهر اروپایی را میسر کرده است.
  • تمام افرادی که به ترکیه مهاجرت می کنند، می‌توانند ملک خود را ازمیر خریداری کنند و آن را تماما به نام خود به ثبت برسانند.
  • به ازمیر لقب پاک‌ترین شهر ترکیه و عروس دریای اژه را داده اند.
  • هزینه‌های زندگی در ازمیر 12 درصد کمتر از تهران و حتی استانبول میباشد.
  • وجود سیستم نوین حمل‌و‌نقل، خطوط دوچرخه، لاین‌های پیاده‌روی در ساحل و مرکز شهر در بسیاری از مناطق ازمیر وجود دارد.
  • فاصله این شهر استانبول حدود 470 کیلومتر یعنی 5 تا 6 ساعت میباشد.
    فاصله آن از آنکارا نیز 585 کیلومتر یعنی 7 تا 8 ساعته.
  • از آنجایی که ازمیر دومین منطقه آزاد تجاری در ترکیه است، بسیاری از تاجران و سرمایه‌گذاران
    به خرید و اجاره ملک در آن ترغیب می شوند.
  • باید بدانید که شما در مناطق نظامی و ممنوع ازمیر، نمیوانید خانه بخرید.
  • 30 هکتار غیرمنقول، نهایت مقداری است که شما میتوانید بخرید.

بهترین منطقه ازمیر برای خرید خانه برای ایرانیان

کوناک(KONAK) بهترین منطقه ازمیر برای خرید خانه

منطقه  ای زیبا و دوستداشتنی در مرکز ازمیر میباشد. خانه های مسکونی، آپارتمان ها و ساختمان هایی که رو به دریای اژه هستند و شما میتوانید منظره دریا را تماشا کنید. جاذبه های گردشگری تاریخی زیادی در منطقه کوناک وجود دارد مثل برج تاریخی ساعت.

تصویر تاریخی در یکی از بهترین منطقه ازمیر برای خرید خانه

برنوا(BORNOVA) بهترین منطقه ازمیر برای خرید خانه

حتما منطقه بورنوا ازمیر را زیاد شنیده اید. منطقه ای که به بازارهای محلی معروف است جایی که ساخت و سازهای زیادی در در آن انجام میشود و برای افرادی که به دنبال ساخت و ساز در ترکیه هستند، بهترین گزینه میباشد. زیرا منطقه برنوا سهام مسکن دارد . برنوا منطقه ای که رو به رشد است و هر روزه در حال ساخت پروژه های مسکونی و تجاری با بهترین معماری روز دنیا و همچین بناهای بسیار مقاوم میباشد و امکانات رفاهی زیادی را دارد. همچنین بسیاری از دانشگاه های دولتی و خصوصی ازمیر در این منطقه است، از جمله دانشگاه اگه (EGE ÜNIVERSITESI) و دانشگاه یاشار(YAŞAR) در قلب این منطقه قرار دارد.

آلسانجاک (AlSANCAK) بهترین منطقه ازمیر برای خرید خانه

منطقه ای بین بخش تاریخی و مدرن قرار گرفته و به آن لقب قلب ازمیر را داده اند. جایی که پر از کافه و رستوران و مراکز خرید و پاساژها مدیا مارکت و مکانهای دیدنی در آن قرار دارد. لازم به ذکر است که قدیمی‌ترین ایستگاه قطار کشور ترکیه در آلسانجاک میباشد. و نکته مهم دیگر اینکه امنیت در این منطقه بسیار بالا میباشد موضوعی که برای خریداران ملک بسیار با اهمیت است.

کارشیاکا(KARŞİYAKA) بهترین منطقه ازمیر برای خرید خانه

اگر میخواهید هرروز دریای زیبای ازمیر را ببینید و خانه رو به دریا داشته باشید و پیاده روی در لب ساحل و نوار کناری در ساحل زیبای بوستانلی را تجربه کنید و دسترسی به مراکز خرید، بازار محلی، دسترسی آسان به وسایل حمل و نقل عمومی و همچنین امنیت بالایی هم داشته باشید بهتر است منطقه کارشیاکا را برای خرید ملک انتخاب کنید. کارشیاکا یکی از زیباترین منطقه های ساحلی ازمیر میباشد که ایرانیان زیادی هم در این منطقه زندگی میکنند. جاذبه‌های تاریخی و دیدنی زیادی در این منطقه میباشد شما می‌توانید در مسابقات قایقرانی که هر ساله در تابستان‌ها در این منطقه برگزار می‌شود همراه خانواده و دوستانتان شرکت کنید و لذت ببرید.

بایراکلی(BAYRAKLI) بهترین منطقه ازمیر برای خرید خانه

منطقه بایراکلی جایی که برج های دوقلو سر به فلک کشیده فولکارت در آن قرار دارد. برای مشاغل با درآمد متوسط و پایین، ساختمان های خیلی خوبی در محله‌های آلپ ارسلان و چیچک‌پای در منطقه بایراکلی میباشد.
خیابان ابراهیم هاکی نیز ساختمانهای تازه ساخت و مجتمع‌های مسکونی بسیار خوبی وجود دارد که برای بسیاری از مهاجران جذاب است. طرح‌های نوین شهرسازی برای ناحیه مرکزی منطقه بایراکلی در حال انجام میباشد که به زودی ارزش زیادی به بافت و زمین‌های آن خواهد بخشید.

نمای دریا و برجها در یکی از بهترین منطقه ازمیر برای خرید خانه

چیلی(CIGLI) بهترین منطقه ازمیر برای خرید خانه

در قسمت جنوب شهر ازمیر منطقه چیلی قرار دارد. امروزه جمعیت زیادی در این منطقه متمرکز شده است و به این سمت جذب میشود زیرا خط متروی منیمن-علی اقا از اینجا عبور میکند و آزاد راه‌ها و دسترسی‌های آسان و خوبی برای ساکنین این منطقه فراهم میباشد.از طرفی نیروی کار در این بخش متمرکز شده‌ است.
پس طبیعی است که نیاز به ساخت و ساز و مسکن نیز در این منطقه زیاد شود  برای همین منطقه چیلی  برای سرمایه گذاری و ساخت مسکن گزینه‌ی خیلی خوبی است که نظر سرمایه‌گذاران خارجی را به خود جذب میکند ساختمان‌های لوکس و سیته های مدرن و ساختمان‌های آپارتمانی مسکونی در بین خط مترو و محله استاسیون در حال ساخته شدن است که بر ارزش این منطقه می افزاید.

سفری حیصار(SEFERIHISAR) بهترین منطقه ازمیر برای خرید خانه

خانه های ویلایی همیشه طرفدارهای خودشو داشته پس اگر شما هم به ویلا در شهر ازمیر علاقه مند هستید،
منطقه سفری حیصار بهترین انتخاب و پیشنهاد ما به شماست.خانه‌های ویلایی این منطقه بینظیرند. این منطقه به صورت
عمده خانه بافت ویلایی دارد و همین موضوع باعث شده که قیمت خانه ها در این منطقه تا حدودی بالاتر از دیگر
مناطق ازمیر شود.گفتنی است که  ایرانی‌های زیادی این منطقه را برای خرید ویلا انتخاب می‌کنند؛
چون بافت شیک و زیبای آن برای اقامت و تفریح بسیار مناسب میباشد.

گوزل باغچه (GÜZELBAHÇE) بهترین منطقه ازمیر برای خرید خانه

گوزل باغچه از محله‌های قدیمی و پر طرفدار شهر ازمیر میباشد. با قدم زدن در این منطقه متوجه بافت قدیمی و زیبای آن میشوید. دسترسی به بزرگراه آیدین چشمه این امکان را به وجود اورده که به راحتی به دیگر بخش های شهر ازمیر دسترسی آسان شود. منطقه گوزل باغچه نیز نزدیک به دریا میباشد و برای همین آب و هوای ساحلی خنک و مطلوبی را دارا است.
تقریبا جمعیت زیادی  در این منطقه ساکن هستند. بافت منطقه گوزل باغچه هم به صورت خانه‌های قدیمی و هم مجتمع و ویلاهای نوساز میباشد. یعنی همه نوع سلیقه‌ای می‌توانند در اینجا ساکن باشند. خانه‌های ویلایی در اینجا، ویوی زیبایی روبه دریا دارند اگر به دنبال خرید خانه مسکونی و مخصوصا ویلایی هستید ما به شما این منطقه را پیشنهاد میکنیم.

نارلی دره (NARLIDERE) بهترین منطقه ازمیر برای خرید خانه

اگر سلیقه شما به سبک خانه و ویلاهای لوکس نزدیک است و شرایط مالی مناسبی دارید پس حتما نارلی دره را برای زندگی انتخاب کنید.منطقه ای لوکس و لاچری با آب و هوایی بینظیر و بسیار عالی و چشم اندازی زیبا که برای ایرانی ها بسیار جذاب میباشد. این منطقه نسبت به دیگر جاهای ازمیر از سرسبزی و پوشش گیاهی بیشتری برخوردار است. ویلاها و خانه ها در این منطقه عموما بزرگ و دلباز طراحی شده اند. نارلی دره به شبه جزیره چشمه که یکی از جاذبه‌های گردشگری مشهور و دیدنی در ترکیه میباشد.

ویلاهای سرسبز نارلی دره یکی از بهترین منطقه ازمیر برای خرید خانه

برگاما (BERGAMA) بهترین منطقه ازمیر برای خرید خانه

این منطقه هم محیطی بسیارخوب دارد و نسبت به دیگر مناطق ارزان تر میباشد اگر دنبال منطقه ای با قیمت مناسب هستید برگاما برای خرید مناسب میباشد. برگاما هم جزو مناطق خوب ازمیر محسوب میشود و محیطی مناسب برای زندگی دارد.

ارسال دیدگاه