چرا زندگی در ازمیر؟

17 جولای 2021
0 دیدگاه
نمایی از میدان کناک برای زندگی در ازمیر ترکیه

چرا زندگی در ازمیر؟

ازمیر یکی از شهرهای بزرگ و بسیار زیبا و دیدنی و محبوب کشور ترکیه است زندگی در ازمیر ترکیه بعنوان یکی از شهرهای فوق العاده ترکیه آرزوی هر کسی میتواند باشد. شهری از عشق و زیبایی، شهری که هم مدرنتیه شده و هم بافت سنتی را در دل خودش دارد. ازمیر از جاذبه های بسیار زیادی برخورداراست و در حقیقت ازمیر یک شبه جزیره میباشد که چندین منطقه ساحلی را در خود جای داده است.

امنیت بالا و آرامش فوق‌ العاده و طبیعت بکر و دنیای مدرنیته شرایط زندگی در ازمیر ترکیه بسیار راحت تر کرده است.

ازمیر شهری با مردمانی مهربان، خونگرم و با فرهنگ و بشر دوستانه

کافیه فقط کمی در شهر بچرخید و مردم شهر ازمیر را از نزدیک ببینید خیلی زود متوجه میشوید که مردمان این شهر بسیار خوش مشرب و خون گرم و مهمان نواز هستند و باعث میشه شما به عنوان یک فرد خارجی احساس غربت نکنید.
گفتنی است همانطور که برای همنوعان خود احترام و ارزش قائل هستند، به حقوق حیوانات هم احترام میگذارند. گربه‌ ها، سگ ها خیابانی و پرندگان و سایر حیوانات نه تنها در ازمیر مورد اذیت و آزار قرار نمی ‌گیرند، بلکه حتی شهرداری شهر ازمیر، بطور مداوم اقدامات مهمی برای آسایش آنها مثل خانه، کسیناسیون و تامین غذای مناسب و…آن ها انجام میدهد.

نزدیک بودن ذائقه مردم ترکیه به ما ایرانی ها که بسیار با اهمیت است، باعث شده احساس بهتری را داشته باشیم لازم به ذکر است که اکثر غذاهای معروف ترکیه اصالت ازمیری دارند.

با گروه ازمیرپاشا امین ترین سرمایه گذاری در زمینه خرید ملک را تجربه کنید.

گردشگران با گذران اوقات خوش در یک کافه ساحلی برای اطلاعات بیشتر جهت خرید خانه در ازمیر

ازمیر شهری با آرامش و امنیتی بسیار بالا

ازمیر شهری است که امنیت و ارامش شما و خانوادتان تامین است، شهرهایی مثل استانبول جدای از شلوغی شهر همیشه میزبان حداقل چهار میلیون مسافر، مهاجر و گردشگرها میباشد مهاجرهای سوریه و عراقی که همین موضوع زندگی در استانبول را کمی سخت تر کرده است درصورتی که زندگی در ازمیر ترکیه و شهر ازمیر را میتوان به عنوان یکی از امن ترین شهرهای ترکیه معرفی کرد، و ازمیر با توجه به وسعتی که دارد دارای جمعیت حدودا ۴ میلیون نفری است که همین موضوع یعنی ارامش و اسایش در این شهر بسیار زیاد و کاملا قابل لمس است.

پسری که از یک دختر عکس زیبا میگیرد در کنار خرید خانه در ازمیر

پایین و مقرون به صرفه بودن هرینه های زندگی در ازمیر نسبت به استانبول

مسئله دیگر که باعث شده سرمایه گذاران، زندگی در ازمیر را نسبت به دیگر شهرها ترجیح دهند و شهر ازمیر را مقصد خود قرار دهند پایین بودن هزینه‌ های زندگی در شهر ازمیر نسبت به شهرهای آنکارا و استانبول و حتی دیگر کشورهای اروپایی میباشد که این یکی از اصلی ترین مزیت های این شهر برای زندگی میباشد از جمله داشتن مراکز بزرگ خرید، حراجهای بزرگ و دائمی در تمام فصول سال باعث شده قدرت خرید برای همه ی شهروندان فراهم شود.

سوالات تخصصی خود را در خصوص خرید ملک و سرمایه گذاری در شهر ازمیر را میتوانید از گروه مشاورین ازمیرپاشا بپرسید.

سیستم آموزشی، دانشگاه ها و مدارس علمی معتبر در ازمیر

زبان آموزش و تحصیل در دانشگاه های ترکیه عموما زبان ترکی میباشد اما در ازمیر دانشگاه‌هایی نیز هستند که در آنها زبان‌های انگلیسی, فرانسه و آلمانی و … هم تدریس می‌شود. ازمیر از نظر آموزش عالی و دانشگاهی و تحصیلی در مقاطع بالایی شناخته شده است که دارای مدارس و دانشگاه‌ های دولتی فوق العاده ای میباشد که فرزند شما می ‌تواند به صورت کاملا رایگان در آن ‌ها تحصیل کند، و البته بسیاری از مدارس و دانشگاه‌ های بین ‌المللی هم در ازمیر شعبه دارند از جمله دانشگاه کمبریج انگلستان. و چنانچه فرزند شما قصد تحصیل در هریک از دانشگاهای معتبر را داشته باشد میتوانید براحتی اقدام کنید بنابراین، نیازی نیست نگران آینده تحصیلی فرزندان ‌تان باشید دانشگاه‌های ازمیر مدارک تحصیلی معتبری اعطا می کنند که که برای ورود به مقاطع بالاترقابل ارائه در تمام دانشگاه‌های معتبر در سراسرجهان میباشد.

لازم به ذکر این نکته است که پذیرفته شدن در دانشگاه‌های ترکیه به مراتب آسان‌تر از پذیرفته شدن در رشته‌های مشابه در کشور خودمان ایران میباشد.

گروه ازمیرپاشا آماده پاسخگویی و مشاوره تخصصی، در زمینه خرید ملک و سرمایه گذاری و اخذ اقامت در ترکیه شهر ازمیر میباشد.

خرید خانه در ازمیر و نمایی از دانشگاه کاتب چلبی

آب و هوای مطلوب، پاک و سالم همراه با طبیعتی سرسبز در ازمیر

از دلایل بسیار مهم پاک بودن شهر ازمیر ترافیک روان و خلوت بودن شهر میباشد که باعث شده هوایی پاک و مطلوب داشته باشد، داشتن طبیعتی سرسبز و وسیع در کنار منظره ی دریا، نمای بسیار زیبا و دلنشینی به این شهر بخشیده است، شما با هر سن و جنسیتی میتوانید در سواحل این شهر زیبا در کمال ارامش قدم بزنید و از منظره و بودن در کنار خانواده و دوستانتان لذت ببرید و طعم واقعی آرامش را با زندگی در ازمیر بچشید.

ازمیر شهری ضد سرطان با مواد غذایی ارگانیک و سالم

با زندگی در ازمیر می ‌توانید از سلامت و طبیعی بودن و ارگانیک بودن مواد غذایی و انواع خوراکی هایی که مصرف می ‌کنید، مطمئن باشید. تمامی میوه‌ ها، سبزیجات، انواع گوشت ها، لبنیات و غذاهای دریایی در ازمیر، کاملا بصورت ارگانیک هستند و در دسترس قرار دارند. نرخ مرگ و میر در ازمیر بسیار پایین تر از شهرهای دیگر ترکیه است که اصلی ترین دلیل آن مصرف مواد غذایی سالم و طبیعی میباشد و می توان ازمیر را از سالم ترین شهرهای ترکیه نام برد.

خرید خانه در ازمیر و داشتن غذاهای ارگانیک شیر و ماهی و اووکادو سبزی

پایین بودن نرخ بیکاری و امکان اشتغال و کار برای مهاجرکنندگان در ازمیر

ازمیر یکی از شهرهایی است که میتواند فرصتهای شغلی زیادی را در زمینه های مختلف، برای مهاجرین فراهم کند چرا که به نسبت مساحتی که دارد از جمعت کمی برخوردار است، شما براحتی میتوانید در هر زمینه ای که دوست دارید شغل مناسب خودتان را پیدا کنید و درآمد قابل توجهی داشته باشید.
با خرید خانه در ازمیر به اتوبوس و مترو متروبوس دسترسی دارید

شبکه ریلی گسترده و انواع کشتی های زیبا برای دسترسی راحت عموم

زندگی در ازمیر مانند شهرهای پیشرفته اروپا که مدرنیته میباشند بسیار راحته چون دارای خطوط ریلی گسترده ای است که تردد و رفت و امد به هر نقطه از مرکز شهر و یا دیگر شهرهای ترکیه را برای شهروندان راحت کرده است، علاوه بر راحتی، داشتن سرعت بالا برای تردد و رفت و آمد یکی دیگر از نقاط قوت این خطوط ریلی محسوب میشود.اگر سفر با قطار را دوست نداشتید براحتی میتوانید با کشتی های بسیار زیبا سفر کنید و از طبیعت و منظره دریا در طول مسیر لذت ببرید.

ارسال دیدگاه