مهاجرت به ترکیه

19 جولای 2021
0 دیدگاه
چکش-عدالت-با-پرچم-ترکیه-کنار-کلمه-مهاجرت

مقدمه
کشور ترکیه از نظر کاری و تحصیلی بسیار قوی و پیشرفته است و با بهترین و معتبرترین دانشگاه‌ها و کمپانی‌های معتبر در دنیا ارتباط مستقیمی دارد. فرهنگ مردم کشور ترکیه به گونه ای میباشد که به خوبی از مهاجران استقبال می‌کنند و این موضوع برای افرادی که تازه مهاجر هستند بسیار مناسب و دلپذیر میباشد.
یکی از مهمترین دلایلی که افراد را به سمت مهاجرت به کشور ترکیه سوق میدهد این است که هزینه زندگی و سرمایه گذاری در ترکیه نسبت به سایر کشورهای اروپایی بسیار پایین تر میباشد و شما با اخذ پاسپورت کشور ترکیه اجازه ورود به کانادا و اکثر کشور‌های اروپایی را خواهید داشت و اینکه دولت دو کشور ترکیه و ایران روابط بسیار خوبی با یکدیگر دارند.

شخصی در فرودگاه که قصد مهاجرت به ترکیه دارد

از شهرهای بزرگ و مهاجرپذیر و مهمان نواز ترکیه پس از استانبول و آنکارا ،شهر زیبای ازمیر، انتالیا در رتبه های بعدی قرار دارند و البته ازمیر نیز با درصد بسیار بالایی برای مقصد مهاجرت ایرانیان در این لیست قرار دارد .

گفتنی است که ایرانیان برای مهاجرت به ترکیه در رتبه سوم قرار دارند.

طبق آماری که به دست آمده کشور ترکیه و زندگی در آن مورد تأیید 85 درصد از ایرانیان برای مهاجرت میباشد که این حجم از رضایت واقعا چشمگیر است.

خانواده ای که به ترکیه مهاجرت کردند

مهمترین روش‌ های مهاجرت به ترکیه

یکی از مطمئن ترین و آسان ترین روشهای مهاجرت به ترکیه از طریق سرمایه گذاری میباشد که همان طور که از اسمش مشخصه نیاز به گردش و پشتوانه مالی دارد.

مهاجرت به روش سرمایه گذاری لزوما نیازی به مدرک تحصیلی و یا سوابق کاری ندارد.سرمایه گذاری به روش های مختلفی مانند خرید ملک در ترکیه( بهترین و آسان ترین روش)، ثبت شرکت یا کمپانی و خرید اوراق میباشد.

از روشهای مهاجرت سرمایه گذاری در ساختمانهای لوکس ترکیه است ترکیه است
یکی از مهمترین سوالاتی که پرسیده میشود این است که چرا باید از طریق سرمایه‌گذاری به ترکیه مهاجرت کرد؟

مهمترین نکته و مساله در رابطه با مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری به ترکیه مقدار هزینه‌ی بسیار کمی است که به نسبت سایر کشورهای اروپایی نیاز میباشد. درواقع مقدار سرمایه‌ای که در ترکیه برای سرمایه گذاری هزینه میکنید حدودا یک چهارم سایر کشور های اروپایی میباشد.سرمایه گذاری از طریق خرید ملک یکی از راحت‌ترین و مطئن ترین حالت ممکن برای اخذ پاسپورت این کشور میباشد در صورت خرید ملک در این کشور پاسپورت شما به سرعت صادر خواهد شد.

اگر بخواهیم کشور ترکیه را از نظر خرید ملک و همین‌طور هزینه اجاره منزل مسکونی با کشورهای اروپایی و حتی کشور خودمان ایران مقایسه کنیم به جرات میتوان ترکیه را در لیست کشورهای ارزان قیمت دانست و هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد.

از دیگر روش‌های آسان ورود به این کشور برای افرادی که تصمیم دارند در برنامه‌های بین المللی و کارگاه‌های آموزشی شرکت کنند، می‌توانند از طریق اجاره خانه از اقامت یک ساله این کشور بهره ببرند.
فردی در حال شرح دادن شرایط مهاجرت به ترکیه
خرید اوراق از دیگر روش های سرمایه گذاری در ترکیه میباشد

که در دو حالت بدون بازگشت و با بازگشت میباشد. به این ترتیب که دولت این کشور مبلغی را مشخص میکند و لازم است که این مبلغ طبق مدت زمانی که از سوی دولت اعلام شده است در گردش مالی کشور ترکیه قرار بگیرد و در نهایت در روش با بازگشت، سود سرمایه شما  پس از مدت زمان مشخص ( مثلاً 5 سال ) به شما برمی‌گردد؛ اما در این دوره شما نمیتوانید از سرمایه  خود استفاده کنید و در روش بدون بازگشت شما تنها پول اصلی خود را دریافت میکنید. افرادی که از وضعیت خوب مالی  برخوردارهستند، مهاجرت به ترکیه از این طریق میتواند انتخاب خوبی برایشان باشد.

 

سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت
، یکی دیگر از روش های مهاجرت به ترکیه میباشد که نیازمند طی کردن یک سری سلسله مراتب دقیق و منظم و شفافی میباشد و شما میتوانید بعد از طی کردن مراحل قانونی و گرفتن مجوز های لازم، شرکت خود را در هرزمینه ای که تخصص و دانش دارید راه اندازی کنید و فعالیت خود را آغاز کنید. لازم به ذکر است که دولت ترکیه به مهاجران از طریق ثبت شرکت تسهیلات خوبی را ارائه میدهد. شما میتوانید با راه اندازی یک بیزینس خوب به درآمد خیلی خوبی در این کشور برسید. لازم به ذکر است که ثبت شرکت در کشور ترکیه به نسبت کشورهای اروپایی و کانادا آسان‌تر و کم هزینه ‌تر میباشد.
شخصی در حال خواندن مجله کسب و کار و مهاجرت به ترکیه
مهاجرت از طریق گردشگری و توریستی به ترکیه

اگر قصد گشت و گذار، تفریح و گذراندن اوقات خوش و شناخت هرچه بیشتر کشور ترکیه را دارید مهاجرت از طریق گردشگری و توریستی گزینه مناسبی برای شما میباشد. برای افرادی که قصد دارند ملکی را اجاره کنند اقدام می‌توانند از مهاجرت توریستی استفاده کنند و یک اقامت سه ماهه را داشته باشند. مهاجرت توریستی به ترکیه با هدف شناخت بهتر مردم و کشور ترکیه، می‌تواند یک شروع خیلی عالی باشد.

افراد زیادی که بعنوان توریست برای مهاجرت در استانبول ترکیه هستند

ارسال دیدگاه