شرایط خرید خانه در ازمیر

17 جولای 2021
0 دیدگاه
نمای-شهر-ازمیر-کنار-دریا-در-غروب

ما در این مقاله بطور مختصر و مفید شرایط و مراحل خرید خانه در ازمیر را برای شما توضیح میدهیم اگر تصمیم به سرمایه گذاری و خرید ملک در شهر زیبای ازمیر را دارید با تیم ازمیر پاشا همراه باشید.

سومین شهر بزرگ ترکیه شهر زیبای ازمیر میباشد که در کنار دریای اژه میباشد که لقب مروارید دریای اژه را از آن خود کرده است.شهر ازمیر به دلیل فرهنگ معاصر و ریشه باستانی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

نگاهی کلی به قیمت خرید خانه در ازمیر

ازمیر یکی از بهترین شهرهای ترکیه است و بدلایل بسیار زیادی که در ادامه خواهیم گفت به یکی از مهترین شهرهای ترکیه تبدیل شده است اما نسبت به استانبول که پایتخت اقتصادی ترکیه محسوب میشود قیمتهای پایین تری را دارد.
به عنوان مثال یک واحد آپارتمان با تمام امکانات و طراحی مدرن در کنار دریای اژه به مراتب ارزان‌تر از آپارتمانی با همان مشخصات و حتی امکانات کمتر در شهر استانبول میباشد.

بطور میانگین
شروع قیمت برای خرید خانه در ازمیر هر متر مربع آپارتمان در مرکز شهر
6,856.42 TL
شروع قیمت برای خرید هر متر مربع یک واحد آپارتمان درخارج از مرکز شهر
 3,496.56 TL

گروه مشاورین ازمیر پاشا با معرفی پروژه های شیک و مدرن به شما در خرید ملک در ازمیر کمک میکند.

استفاده از فرصتی طلایی برای خرید خانه در ازمیر

اگر قصد سرمایه گذاری دارید، شما تنها با 250 هزار دلار با خرید ملک در ازمیر، می‌توانید از فرصت طلایی دریافت پاسپورت و اقامت دائم کشور ترکیه استفاده کنید و از تمام مزایای شهروندی ترکیه استفاده کنید.

بهترین سرمایه گذاری و خرید ملک در شهر زیبای ازمیر را از ازمیر پاشا بخواهید.

بهترین و شیک ترین پروژه‌های مسکونی با چشم‌انداز دریا در ازمیر

اگر دنبال پروژه های لوکس و بزرگ با چشم انداز دریا و جنگل هستید ما شهر ازمیر را به شما پیشنهاد میدهیم. وجود برج های مسکونی و تجاری لوکس با امکاناتی مدرن، انواع ویلاهای لاکچری با چشم اندازی زیبا در مناطقی که هم به دریا و هم به جنگل دسترسی دارید، نرمال آپارتمان های نوساز و انواع سوییت های نقلی که مناسب زندگی دانشجویی است در هر نقطه از شهر ازمیر به راحتی قابل دسترسی و خرید است. اکثر واحدهای مسکونی ساخته شده در ازمیر با امکانات رفاهی ویژه همچون کافی شاپ، لاندری، سالن بدنسازی، مراکز خرید، استخر و سونا، فضای سبز، رمپ دوچرخه ‌سواری و پارک کودک تعیبیه شده است و شما با خرید خانه در ازمیر یک زندگی لوکس و رویایی را تجربه میکنید.

نمایی از اپارتمانهای لوکس برای خرید خانه در ازمیر

ازمیر شهری تجاری و بندری بین‌المللی است

ازمیر به عنوان یک شهر تجاری مهم شناخته می‌شود چون دریک موقعیت بسیار خوب در بالای خلیج در وسط ساحل غربی آناتولی قرار گرفته است. این شهر از زمان امپراطوری عثمانی ها به دلیل تجارت محصولات کشاورزی و صادرات آن به کشورهای اروپایی به یک شهر بندری بین المللی بسیار مهم تبدیل شده و تا به امروز به رشد و رونق بسیار بالایی رسیده است. از آن زمان این شهر محل اسقرار افراد مختلفی بوده و اقلیت های محتلف مذهبی را توانسته در خود جای دهد و تنوع فرهنگ و مذهب باعث شده تا شهر ازمیر پذیرای انواع قشر از افراد مختلف باشد و داشتن وجهه‌ ی بین‌المللی و پر رنگ بودن نقش تجارت موجب شده، تا سرمایه گذاران بزرگ را برای سرمایه گذاری در ساخت و ساز، راه انداری کسب و کارهای بزرگ و بیزینس، و همچنین سرمایه گذاران کوچک را به خرید خانه در ازمیر تشویق کند. شهر ازمیر از لحاظ جمعیت بسیار متنوع است و با توجه به موقیتهای تجاری که دارد زندگی را برای مهاجرین و یا افراد خارجی نسبت به شهرهایی مثل استانبول و آنکارا خیلی راحت‌تر کرده است.
یک کشتی باری در دریا که شرایط ایده شغلی رابرای خرید خانه در ازمیر نشان میدهد

لازم به ذکر است که هفتمین بندر بزرگ تجاری جهان بزودی قرار است در شهر ازمیر تاسیس شود و این شهر زیبا، به عنوان یکی از بزرگترین پل های تجاری و اقتصادی ترکیه تبدیل میشود که این امر شهر ازمیر را یک سکوی پرتاب برای سرمایه گذاری سودآور و مفید و عالی تبدیل کرده است.

اگر قصد خرید ملک و سرمایه گذاری در ازمیر را دارید، گروه ازمیر پاشا یک انتخاب مطمئن برای شماست، 
ما پشنهادهای ویژه برای شما داریم.

آب و هوای دلپذیر و دوست‌داشتنی شهر ازمیر

شهری آفتابی با هوایی همیشه بهاری یعنی ازمیر. آب و هوایی معتدل که به ندرت سرد میشود، هوایی همیشه پاک و سالم، روزهای بارانی قشنگ با نمای زیبای شهر، بعدظهرهای دلپذیر در دنیایی پر از آرامش.اگر به دنبال خرید خانه در ازمیر هستید این نوید را بشما میدهیم که شهری رویایی را برای زندگی انتخاب کرده اید زیرا ازمیر یک شهر معمولی نیست.

تصویری از یک ساحل زیبا و خوش اب و هوا برای انهایی که قصد خرید خانه در ازمیر را دارند

از مزایای مهم خرید خانه در ازمیر

شهر ازمیر به دلیل جاذبه های فراوان و مناطق گردشگری و بازارهای متنوع و مراکز خرید چشم گیری که دارد، و موقعیت تجاری و اقتصادی که دارد خیلی مورد توجه توریستها و گردشگرهای خارجی از اقصی نقاط دنیا قرار گرفته است. ازمیر یکی از بهترین قطب های توریستی دنیا محسوب میشود، همین موضوع یکی از دلایلی است که مسافران بعد از سفر به ازمیر تصمیم به زندگی در این شهر میگیرند. سرمایه گذای در ازمیر در سالهای اخیر رشد بسیار بالایی داشته است و از مهمترین دلایل آن
ارزان تر بودن هزینه خرید ملک در ازمیر، نسبت به موارد مشابه درکشور خودمان ایران است و در عین حال از سود دهی بسیار بالاتری هم برخوردار است.

مراحل خرید خانه در ازمیر را باهم بررسی میکنیم

در وهله اول آشنا بودن با زبان ترکی استانبولی کمک بسیار بزرگی میتواند به شما بکند، اما اگر در این زمینه مهارت ندارید اصلا نگران نباشید گروه مشاورین ازمیر پاشا با یک تیم کاملا حرفه ای میتواند همراه شما باشد. قدم بعدی انتخاب یک ملک خوب و متناسب با بودجه و مبلغ سرمایه گذاری شماست که مشاورین ازمیر پاشا میتوانند در این زمینه، به شما کمک کنند تا بهترین و تصمیم را بگیرید.

عکس ماکت خرید خانه در ازمیر کنار سند تاپو

تمامی نکات قرارداد را برایتان شرح میدهیم و از قرارداد تنظیم شده سه نسخه تهیه خواهد شد که طبق قوانین خرید و فروش املاک یک نسخه برای خریدار، یک نسخه به فروشنده و نسخه ی دیگر هم برای مشاور املاک میباشد.

ما در هنگام خرید ملک به همراه مترجم و مشاورین متخصص ازمیر پاشا همراه شما هستیم تا خریدی
 امن و پرسود و راحتی را تجربه کنید.

درصورت داشتن هرگونه پرسشی در خصوص خرید ملک، شما میتوانید با مشاوران ما از طریق راه های ارتباطی
در تماس باشید و سوالات خود را بپرسید.

ارسال دیدگاه